Friday 25 November 2011

~ xtau tajuk ~

Assalamualaikum........

Sory lah erk lame x update blog aku nie,nak wt cam ane bz nge exam so mane blh cite2 lagi dlm blog...

Tapi sekarang dh blh cite pe2 je dlm blog aku nie sbb exam dh habis pon,nk story pe erk xde model lah...
ehmmmm jp nk fikir erk...

Aarrrr dh dpt idea,mase time exam memang soalan2 susah sangat2 sakit pale aku nk fkir jawapannye tau...
tapi cm ane susahnya alhamdulilah aku blh jawab jgk paper2 tue semua,... Amin...

24hb NOVEMBER adalah hari terakhir aku ambik paper exam...24hb tue jgk adalah hari terakhir aku b'sama nge kawan2 ku...sedih pulak sbb trpaksa lah ktorg berpisah,,,,kenangan bersama nge korang semua aku x kan lupakan,,,

Panjang umur kita semua akan berjumpa di masa hari KONVOKESYEN erk....

No comments:

Post a Comment