Saturday 29 October 2011

~ SunGai pEtaNi ~

Akhirnya aku smpai jugak kat Sungai Petani,thanks wan sebab ajak aku g sekali..sbnarnya x dirancang pon, pagi tue wan col aku dye ajak aku g Sungai Petani.

Mula2 aku xnk g tapi kecian jugak wan sebab pujuk aku so aku pon ikut lah dye,aku ajak kausar n linda..ktorg g 5org,wan,ajoy,aku,kausar n linda..



kelakar pulak bila tgk gmbr nie..hahhahah..org g kenduri kawin pkai bju kurung nie ktorg x,ktorg hnye pkai seluar je xsesuai utk mjlis nie kan...kenangan yg x dpat ku lupakan.

nie wan punye pasal lah nie,ckap mjlis biase je sbab tue ktorg pkai mcm nie..bila smpai kt sne ktorg t'kejut rupa2nya mjlis kawin besar jgk tue..malu rase g pkai mcm nie,mula2 tue aku,sar n budu xnk masuk tp bila
fkir2 blik ktorg kan dtg dari jauh so rugi plak kalo x mkan kenduri tue..rugi2..apa lagi ktorg g jelah malu x malu ktorg wat selamba jelah..

sblum balik ktorg sempat lg b'gmbr nge pengantin,tue dye gmbrnya..mase time ktrorg ambik gmbr ramai jgak lah ambik ktorg smpai kameraman pon ambik jgk,ktorg mcm artis pulak..malu weh...hehhehe..

ehmmm dh lah ckp psl kenduri nie erk..lpas mjlis tue ktorg g pantai merdeka..jauh sangat,tp x kira jauh mane pon ktorg smpai jgk...heeh..tp ktorg singgah jap je..dlm stgh jam je...                                                                                                       



malam yg paling aku x lupakan,bola punye pasal ktorg cari kedai nk tgk p'lawanan bola,byk kali jgk lah ktorg pusing cari kedai smpai sesak jalan pulak tue..hahahh kelakar2..ktorg mtk tlg aini cari kedai utk ktorg tgk bola sepak tue.

mula2 dh jupe kedai yg ade skrin besar tp malangnya kedai tue tgk bola org putih plk dh so t'pksalah ktrg cari kedai lain..akhirnya jupe jgk kedai yg tgk bola sepak akhir antara TERENGGANU lwn N.SEMBILAN..thanks aini.

tapi sedihnya TERENGGANU kalah...hampa aku..ajoy jgk lah gmbra...ehmmmm..

bola punye pasal smpai ktorg x blik poli tau...ktorg overnight...ikut jelah drive ktorg nk g mane pon...
kecian2...terpaksalah ktorg overnight dlm kete..tp ktorg x tido skali tau..ktorg b'gilir2 lah tido..heheheh

oklah tue jelah aku nk cite..tgn nie dh letih lah..heehh..6ti aku cite lagi erk...bye2....





No comments:

Post a Comment