Saturday 10 December 2011

Kisah Yang Xtau Kesudahannya

Assalamualaikum..

Nie lah kali pertama aku jupe seorang lelaki yang betul2 sayangkan aku,sepanjang aku kawan n couple aku x pernah jupe orang lelaki seperti itu.....tapi baru sekarang aku jupe seseorang seperti itu...

Aku bru je kawan nge dye tapi dye dh sukakan aku,ari tue ktorg kuar sama2,tibe2 dye ckap ade sesuatu yang dye nk bgth aku2 pon katalah ckap lah ape yg awk nk ckap tue...

Aaarrrrrrrr mengejutkan aku......dye meluahkan perasaan dye padaku...dye ckap dye SAYANGKAN,CINTAKAN,SUKAKAN aku...walaupun kta baru je kenal tapi dye ckap kta dh macam kenal lama...

Ape yg mengejutkan aku lagi dye nk melamar aku sbgai isteri dye,tapi aku x stju lagi aku rase ia terlalu awal sangat,lagipon aku lom sedia lagi..aku dh xtau nk ckap cm mane lagi,dye selalu ambik berat psal aku,...

Satu lagi ari tue dye nk menghadiahkan sesuatu yg aku x pernah terima dari seseorang lelaki.... dye ajak aku pergi sebuah kedai emas,dye nak beli cincin kat aku tp aku lari aku ckap kt dye aku x blh terima semua tue..
aku tau dye sayangkan aku....kalo aku terima pemberiannya tue aku takut satu ari 6ti aku x blh blas cinta dye pada ku...

kalo kejadian ini berlaku kat korang ape yg korang akan buat??TOLONG bagi jawapan kat aku...

thanks sape2 yg baca blogku ini....smpai sini saje coretan aku....kita jupe lagi...bye2

No comments:

Post a Comment