Sunday 2 October 2011

Aku dan percintaan

Siapalah aku tanpa cintamu...terbuka untuk sesiapa yang ingin meluahkan perasaan tentang boyfriend/girlfriend or tunang. Jom kota share sama-sama sambil lepaskan segala yang terbuku dihati... 

Kadangkala kehidupan merupakan rempah perjalanan yang mana ada kalanya manis dan ada kalanya sebaliknya. Malah tidak akan lari dari suka dan duka. 

Peranan wanita amat penting dalam kehidupan dan tidak lupa jua kepada kaum lelaki. Kepada kaum wanita yang lemah yang tiada tempat untuk mengadu atau meluahkan perasaan kerana malu akan identiti akan terbongkar..

silalah luahkan perasaan anda disini. Setiap luahan anda mungkin memberi manafaat kepada wanita lain serta memberi kesedaran serta tauladan. 

AinChah mungkin tidak akan atau tidak dapat menjawab sebarang soalan anda kerna AinChah bukanlah pakar dalam menjawap sebarang pertanyaan anda. Ruangan ini hanyalah salah satu ruang untuk para pembaca setia AinChah untuk meluahkan perasaan yang lama terpendam.

Anda tidak perlu menjadi ahli sekiranya ingin menghantar topic perbualan anda disini. Semoga luahan anda dapat membanti minda wanita yang kesunyian/kesedihan mahupun sebaliknya. Kaum lelaki jua boleh menyertainya...tiada salahnya. 
Tanpa lelaki dan wanita...maka tiadalah KEHIDUPAN......

No comments:

Post a Comment